Commercieel medewerker binnendienst

 

 

De functie

In deze veelzijdige functie op onze verkoop binnendienst (sales afdeling) zal geen dag hetzelfde zijn. Je bent samen met een vaste accountmanager buitendienst verantwoordelijk voor de verkoop van onze producten binnen jouw rayon. Je ondersteunt daarbij de accountmanager met de hele administratieve afhandeling van het verkoopproces en je zorgt voor een uitstekende relatie met onze B2B klanten.

 

Je werkzaamheden zijn heel divers en omvatten o.a.:

  • Je vraagt bij onze leveranciers prijzen op en je stelt daarmee offertes op maat op voor onze klanten.
  • Je zorgt voor een correcte orderverwerking en je bewaakt daarbij het hele orderproces (o.a. transport)
  • Samen met de accountmanager onderhoud je de contacten met de klanten in je rayon. Je beantwoordt daarbij alle vragen en handelt eventuele klachten en retouren af. Het opbouwen van een goede relatie met de klant vinden wij erg belangrijk.
  • Je brengt de behoefte van de klant in kaart en je draagt daarbij de juiste oplossingen aan.
  • Je maakt afspraken met je klanten en volgt deze ook op.
  • Je ondersteunt de accountmanager in de buitendienst met de hele administratieve afhandeling van het verkoopproces.
  • Je wilt je klanten graag van de juiste informatie voorzien. Daarom zorg je ook voor je eigen ontwikkeling en het up-to-date houden van productkennis.
  • Voor DS 80 staat klanttevredenheid erg hoog in het vaandel en al je werkzaamheden zullen daar ook op gericht zijn.

 

Kortom, een mooie uitdaging waarin je commerciële en administratieve skills tot zijn recht kunnen komen!

 

Wat verwachten wij?

  • Afgeronde administratieve, commerciële of logistieke MBO opleiding.
  • Relevante werkervaring binnen een commerciële omgeving, bijvoorbeeld op een sales afdeling/verkoop binnendienst.
  • Je bent ondernemend, je toont initiatief, je werkt nauwkeurig, je ziet commerciële kansen en je bent in staat om snel een goede relatie met een klant op te bouwen.
  • Het bijhouden van een correcte administratie is voor jou vanzelfsprekend.
  • De volgende competenties passen bij je: klantgerichtheid, resultaatgerichtheid, kwaliteitsgerichtheid en het plannen en organiseren van eigen werk.
  • Beheersing van Duitse taal is een pré, maar zeker niet vereist.
  • Woonachtig in de omgeving van Veenendaal.

 

Wat bieden wij?

  • Afwisselende functie binnen een gezond en sterk groeiend bedrijf.
  • Een fulltime functie van 40 uur per week, maar een kortere werkweek is eventueel in overleg mogelijk.
  • Training on the job, waar je alle ruimte krijgt om de producten van DS 80 eigen te maken.
  • Een prettige informele werksfeer met enthousiaste collega’s.
  • Een goed salaris en bijbehorende arbeidsvoorwaarden.
  • Een ruime werkplek in ons prachtige en moderne kantoorpand.

 

 

 

Solliciteer nu!

Herken jij jezelf in bovenstaande uitdagende functie? Dan ontvangen wij graag op korte termijn je motivatiebrief en CV. Je kunt deze sturen naar werkenbij@ds80.nl t.a.v. mw. A. van den Oever.